E-mail marketing

Met een goede nieuwsbrief kun je op een snelle en goedkope manier jouw producten en diensten onder de aandacht brengen.

CONTACTEER ONS

Waarom e-mailmarketing?


Email marketing, je zou het misschien niet zeggen doordat jouw eigen mailbox vol zit met spam, maar toch is dit een van de sterkste online marketing kanalen INDIEN correct ingezet. Informeren, reageren, inspireren en activeren van je klanten, dat is het uiteindelijke doel van e-mail marketing en dat is waar Key2info samen met jou wil bereiken.

Hoe gaan we te werk?


Enkel product gerelateerde nieuwsbrieven versturen naar je klanten is een no go, dit mag maar een klein aspect zijn van een e-mailmarketing. Het belangrijkste is om klantgerichte e-mails op te zetten. E-mails die echt van belang zijn voor jouw klanten en die hun interesse opwekken. Wees die paarse koe in de wei, val op tussen al die andere e-mails en zorg ervoor dat je echt iets te vertellen hebt.

Het allereerste is samen een strategie bepalen. Wat wil je precies bereiken met je nieuwsbrieven? Hoe kunnen we e-mail marketing integreren en afstemmen op je andere marketing activiteiten. Belangrijk is om te kijken naar het totale plaatje en hoe e-mail marketing je hierbij kan ondersteunen. Alles begint met een goede totale online marketing strategie.

Daarnaast weten we allemaal dat data alles is voor een online marketeer. Meten is weten: Hoe succesvol is de campagne geweest? Wat was de openratio, de clickratio, de conversieratio. AB-testen analyseren op de titel van je e-mail, op het moment van versturen, de afbeelding, de gebruikte Call to actions, etc. Samen evalueren en optimaliseren we de campagnes steeds om zo de e-mail het beste af te stemmen op jouw doelpubliek.

Een ander belangrijk aspect van e-mail marketing is een schone database met correcte en interessante e-mailadressen. Ook deze onderhouden en bouwen we graag met jou uit, zodat we het meeste uit jouw e-mail marketing kunnen halen.

De voordelen


  • In tegenstelling tot andere vormen van marketing, is het versturen van nieuwsbrieven relatief goedkoop.
  • Je blijft in contact met je bestaande klanten en bouwt een vertrouwensband op met hen.
  • Met een nieuwsbrief trek je meer bezoekers naar je website.
  • Je kan je klanten op een snelle manier op de hoogte brengen van nieuwe diensten of producten, evenementen of andere nieuwtjes.
  • De resultaten van de e-mailcampagne zijn meetbaar